Linkbuilding fra start - Lær at lave gratis linkbuilding

Når du skal lave Seo arbejde er det vigtigt at du tænker klart, tage de søgeord du nu engang vil have frem og arbejde efter dem, lav ikke artikler kun med de store søgeord, men prøv at kombinere lidt, jeg laver her et eksempel på en side der skal frem, du vil se det indre linkbuilding som laves fra min side og de allerede lavet artikler, og rundt, derefter vil du se direkte link til de sider som skal trykkes frem.
Det vil se sådan ud. når siderne linker fra Art1 = artikel 1 til startsiden, de fortæller at jeg har skrevet noget vigtigt som har med min start side at gøre.
Søgemaskinerne ser det som en meget positiv ting at du forklare dem og folk på siden at der er noget der kan være nyttigt, på de sider.
Når jeg så laver en link ud på andre sider vil det se sådan her ud. og endnu engang igen bedst at gøre det fra en side der er linket mest til inden fra og udefra og ind. i dette tilfælde er det fra min start side.
Når du laver linkbuilding så er det vigtigt at du husker at det er unikke tekster du laver, siderne som Art 1, Art 2, og Art 3 kan være sider som skrives fra artikel sider på nettet, det kan være sider som Hverdag og Familie, eller andre steder du kan lave gratis artikler på.
som så linker til din hoved side, og derefter ud til dine kunder, eller det kan være til dine undersider og derfra til din hoved side.